Wednesday, June 9, 2010

World Cup 2010 Fever

Lebih kurang 48jam dari sekarang, sepak mula akan bermula...Pertarungan jaguh-jaguh handalan dunia dari 32 buah negara akan mempamerkan aksi-aksi yang bakal menggegarkan dunia. Seperti biasa demam World Cup akan terus menyerang kaki-kaki bola di seluruh dunia. Aku juga tak terkecuali mengidap demam World Cup. Mana taknya, 4 tahun sekali tu. Tuan rumah World Cup 2010 tahun ni ialah Afrika Selatan. Kalaulah aku free and ada duit yang banyak mmg aku nak pergi je Afrika Selatan tgk world cup. Mesti once in a lifetime la...nak harap Malaysia jadi tuan rumah konfem lambat lagi (ada chance ke anyway?). Tahun ni aku rasa 3 team yang aku akan sokong..pelik lak kalau smp 3 teams kan...slalu kena sokong 1 team je la..Spain, Brazil and England..tapi kita tgk dlu la camne..harap2 Spain bleh la menang World Cup..hehehe..




No comments:

Post a Comment