Thursday, May 6, 2010

Poor man studio...by Luminous Fotografix

Sejak ada kamera lagi aku dah bercita2 nk ada studio sendiri...wah, besar sungguh cita2ku ini...tp apakan daya,aku bukanlah org yg berduit sgt...Syukur dengan apa yang ada. Rezeki semua adalah kurniaan Allah Maha Esa. Tiada tuhan selainNya. Berbekalkan softbox pinjam daripada saudara Din210 dan aku punya set payung yang berjenama Cap Ayam, aku pon saje2 la try test studio setup kat bilik aku yang kecik dan bersepah tu...Maklumlah, bilik org bujang mmg camtu...

Siap je pasang aku pon x sabar2 la nk test..nak gak tengok output dia camne..aku tekan shutter tapi hampeh, haram x kuar flash pon...Opsss, lupa la plak aku hanya menggunakan F42 (lain la aklau ada F58 a.k.a Cobra)..so kena la sync dlu kat camera A700 aku ni. After synchronize with my cam, i've tried again and the result is AWESOME..tu baru skali tekan shutter aku dah totally poisoned with this 'THING'. I wish i didn't borrow it at the first place. ROFL..

And create a few pics...below is the result...
(Note that, I've also used YongNuo wireless flash trigger for the shots..)





No comments:

Post a Comment